MENU

2,21

Horror

geregisseerd door Mauro Borrelli
met Sevy Di Cione, Adam Green en Kiralee Hayashi

Volgens een mysterieuze en schrikaanjagende legende lokt een wraakzuchtige vrouwelijke geest, Satinka genaamd, mensen naar een mooi afgelegen bos, om daarna nooit meer terug gezien te worden. Wanneer een man plotseling verdwijnt, gaat Sean en twee van z'n vrienden op onderzoek uit om te zien of de legende waar is en of die man Satinka's pad heeft gekruist.

red bull
geplaatst op 20 april 2008, 15:31 uur, permalink
juist, met de cover zijn ze langer bezig geweest dan met de film zelf

avatar van 3793

geplaatst op 16 mei 2008, 1:57 uur, permalink
Wat een flut film

Lingo is een stuk spannender...

avatar van Countrynies
geplaatst op 1 juni 2008, 10:59 uur, permalink
ik heb gisteren gekeken, maar vond hem eerlijk gezegt niet veel aan...
De bloed regen en het Vuur was wel erg nep, al met al waren er toch wel wat spannende stukjes in... maar toch kom ik niet hoger uit als een 1.5

avatar van vampyrmaiden
geplaatst op 15 juni 2008, 21:24 uur, permalink
ondergewaardeerd. Best een leuke film, een kruising tussen een standaard 'groep verdwijnt één-voor-één in bos' en japanse horror films, maar zeer zeker vermakelijk.
Leuk ook dat op het eind blijkt dat de slachtoffers niet dood zijn, maar hun een ander lot wacht

Niet baanbrekend maar ook zeker niet slecht, en Sevy Di Cione zag er niet onsmakelijk uit, wat weer leuk is voor de dames.

avatar van jeroentjuhhhhh
geplaatst op 12 augustus 2008, 1:34 uur, permalink
Ondergewardeerd? nee alles behalve!

Dit is echt een typische westerse horror B-film die dingen uit de asian horror haalt en er niets bijzonders mee doet!
Ze hebben echt alles maar over genomen, en zijn nergens echt origineel geweest met de geestverschijningen.
Verder is er eigenlijk geen spanning, word o.a verpest door de ontzettend slechte special effects die 9/10 zeer overbodig zijn en tegen de spanning in werken.

Acteerwerk is weer matig, zoals in bijna alle B-films het geval is.

Enige leuke wat ik aantrof was binnen in die boom, dat vond ik nog leuk bedacht. de rest was inspiratieloze troep..jammer.

avatar van Jules15

geplaatst op 19 juni 2009, 15:40 uur, permalink
Het verhaal klinkt wel leuk maar waar gaat het mis bij deze film? want ik zie bijna alleen slechte reacties.

wimpiee1
geplaatst op 4 september 2009, 20:16 uur, permalink
De film is aan het verhaal wel leuk maar de film is wel slecht. Je moet wel steeds schrikken in de film dat wel, Maar de film zelf en vooral de laaste scene is een stom. jammer dit.........

avatar van mock turtle
geplaatst op 18 oktober 2009, 23:27 uur, permalink
slechte film, niet de moeite van het bekijken waard, zonde van m'n tijd, enz, enz.

met een gemiddelde van 2,30 sterren zou ik dat nog overgewaardeerd willen noemen, ipv ondergewaardeerd.

heel warrig verhaal, veel flitsen van geesten en zo maar absoluut niet spannend gebracht. er gebeurt weinig. en over dat 'ander lot' dat de slachtoffers wacht: ook niet echt verrassend....

nee, een echte afrader

avatar van moviechick-99
geplaatst op 14 maart 2010, 22:06 uur, permalink
echt een flop!inderdaad zonde van mijn tijd er kwam niets van spanning of enge dingen in.het was zelf geen horror vond ik ik vond het eerder komedie omdat het z'on derderangs film en derderangs acteurs waren boeeeee!!!!! mensen wie dit leest:NIET KIJKEN! totale tijdverspilling

geplaatst op 16 maart 2010, 10:09 uur, permalink
Het verhaal is af en toe inderdaad wel eens warrig maar toch vind ik 'Haunted forest zeker wel vermakelijk.
Er zitten toch best wat opbouwende spanningselementen in, en ja ook deze Horror-film bevat weer de nodige elementen uit andere Horrorfilms dus echt origineel is het ook weer niet wat ik dus een minpunt vind.
Ik vind het een beetje lijken op een mengeling van 'The Blairwitch Project' , 'The Grudge', en 'The Ring'.

geplaatst op 12 mei 2010, 1:35 uur, permalink
Ik vond het een spannende film met mooie effects
zeker geen slechte film

avatar van 606
geplaatst op 13 mei 2010, 22:46 uur, permalink
Beter dan verwacht, het was dan misschien beetje the grudge gevoel maar wel aardig.
Acteurs zijn redelijk en het zag er zeker niet slecht uit.

3 sterren

avatar van knusse stoel
geplaatst op 13 november 2012, 11:25 uur, permalink
Inderdaad, beter dan verwacht. Geen slechte film en nu en dan lekker spannend.
Humor is in het begin ook een beetje aanwezig, wat eigenlijk niet hoeft in dit soort films maar de film toch iets op een hoger niveau tilt.

avatar van Woeke
geplaatst op 19 mei 2013, 13:25 uur, permalink
Wat een drama! Ik heb hem met moeite uitgekeken. Totaal niet eng of spannend. Ik vond hem saai...