MENU

3,75

Avontuur / Sciencefiction

geregisseerd door Steven Spielberg
met Sam Neill, Jeff Goldblum en Laura Dern

Wetenschappers slagen er in om dinosauriŽrs te klonen uit een druppel dino-bloed afkomstig uit een mug. De ondernemende miljonair John Hammond wil de gekloonde dino's aan het publiek laten zien en bouwt daarvoor een gigantisch thema-park. Een paar gelukkigen, waaronder een advocaat, een wiskundige, twee dino-experts en Hammonds kleinkinderen zijn die eersten die het park mogen bezoeken. Bij de eerste de beste onweersbui valt echter de elektriciteit uit in het park en slagen een aantal gevaarlijke dinosaurussen erin om uit hun paddocks te ontsnappen.

woensdag 29 april, 23:50 uur op TV (RTL7)

1235 BERICHTEN75 MENINGEN

geplaatst op 24 januari 2015, 18:09 uur, permalink
Van alle films die ik in mijn jeugd heb gezien, is dit toch wel diegene die het meest is blijven hangen,
Destijds visueel vooruitstrevend, een origineel verhaal, en een ab-so-lute kaskraker.
Warme herinneringen....

avatar van paul83
geplaatst op 28 januari 2015, 15:43 uur, permalink
Top dat deze film in de top 250 is gekomen de afgelopen maanden. Geweldige film met baanbrekende SFX.

justforuse
geplaatst op 5 maart 2015, 0:07 uur, permalink
Goede effecten maken geen goede film. Redelijk saai verhaaltje dat alleen al door het feit dat er maar een stuk of 8 mensen gevaar lopen, en niet de sympathiekste 8, eigenlijk nooit spannend wordt.
Grootste pluspunt in de film is Jeff Goldblum, maar aan de andere kant: wat deed hij eigenlijk in deze film ? Het karakter dat hij speelde was behoorlijk overbodig.

avatar van wolfmaat120

geplaatst op 21 april 2015, 21:27 uur, permalink
Haha ik vindt deze deel grappig en leuk vooral met Timmy en lex .
ik heb deze deel in 3d gekeken.
En het was goed , alleen je zag de effecten niet zo goed omdat het niet als 3d film is geflitert ..
Maar verders is het een leuke film dit jaar komt Jurassic world eraan en die lijkt me ook, een goeie..

avatar van jelmerhb
geplaatst op 23 april 2015, 13:02 uur, permalink
Deze film al redelijk vaak op de TV mogen bewonderen. Het is een prima vermakelijke film.