Serving Sara (2002)

Verenigde Staten / Duitsland
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Reginald Hudlin
met Matthew Perry, Elizabeth Hurley en Bruce Campbell

Wanneer Sara tijdens haar verblijf in New York scheidingspapieren voorgeschoteld krijgt, is ze erg overstuur. Ze is niet van plan het fortuin van haar Texaanse echtgenoot te verliezen, en besluit haar advocaat een aanbod te doen. Dit zorgt ervoor dat ze op een wilde road-trip belanden.

47 BERICHTEN2 MENINGEN

geplaatst op 17 augustus 2006, 18:39 uur, permalink
tinus85 schreef:
1 ster en alleen omdat elizabeth hurley geil was en deed.
Dat vind ik dus nergens op slaan 😐

avatar van Zeeleeuw

geplaatst op 17 augustus 2006, 20:30 uur, permalink
Ik ook niet!
Zie hier veel gemengde reacties, ga hem vanavond kijken. Zien wat ik er van vind.

avatar van TrippelDee
geplaatst op 17 augustus 2006, 22:42 uur, permalink
Nou ik vind het een heel vermakelijke film, en Perry speelde juist heel goed in deze film. En ik las dat mensen zeiden dat hij z'n Chandler rol deed, vind ik onzin. Hij had hier een veel soepelere en meegaander karakter. Plus hij acteerde ook veel volwassener.

Prima film.

***

avatar van Phoenix
geplaatst op 17 augustus 2006, 23:32 uur, permalink
Sjah, Perry's humor is gewoon mijn humor. Sarcastisch, met zelfspot en een groot aantal scherpe opmerkingen richting Tony.

Stelt verder natuurlijk niets voor dit, maar 3* kunnen er best vanaf.

geplaatst op 18 augustus 2006, 23:44 uur, permalink
Ja, net als Phoenix is de humor van Perry ook mijn humor, ik zou zo een rol van hem kunnen overnemen, haha. Ik heb de film 1 keer gezien, een paar jaar geleden. Vind je de humor goed dan is de film ook goed. Ik geef hem een 3, want ik blijf neutraal, ookal vind ik hem misschien wel beter.

geplaatst op 16 september 2006, 13:48 uur, permalink
heel leuke film zeker de moeite waard

avatar van Kisje
geplaatst op 30 september 2006, 20:14 uur, permalink
Grappige film!

avatar van soom
geplaatst op 25 oktober 2006, 14:38 uur, permalink
Vond hem moeilijk te volgen qua verhaal, pas tegen het eind aan begreep ik wat er aan de hand was, en waarom ze half Amerika doorjoegen..
Desondanks wel een paar grappige scenes, die vooral Elizabeth voor haar rekening nam, maar ben toch niet helemaal overtuigd.

geplaatst op 10 december 2006, 12:20 uur, permalink
Ook van deze film heb ik zeker en vast genoten. Matthew Perry zet een schitterende acteerprestatie neer, maar dat zijn we ondertussen van hem wel gewoon.

geplaatst op 14 juli 2007, 11:10 uur, permalink
Flutfilm, met misschien 2 of 3 momenten van enig humoristisch niveau. Moeilijk om niet in slaap te vallen. Hierbij kan men weer eens ontdekken, hoe het maken van een goede comedy eigenlijk het moeilijkste is voor een crew.

geplaatst op 31 december 2007, 2:52 uur, permalink
Leuke film!

avatar van Lurtz
geplaatst op 11 januari 2009, 20:07 uur, permalink
Te vaak eerder gezien dit soort films.

avatar van Smaling
geplaatst op 12 januari 2009, 11:28 uur, permalink
Elizabeth Hurley lekker w**f.
Meer boeiends aan deze film is er niet. 😛

avatar van Tomson_
geplaatst op 14 november 2009, 22:06 uur, permalink
Gekeken omdat ik Matthew Perry zo leuk vind als Chandler in Friends. Daar is hij echter een stuk vermakelijker dan in deze film.

Dick2008
geplaatst op 16 maart 2010, 18:25 uur, permalink
De eerste helft is nog wel aardig met wat leuke gedeelten erin maar halverwege gaat het snel bergafwaarts en het resultaat is eigenlijk een vervelende film. Vanwege de eerste helft toch nog 3.0.

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
geplaatst op 20 december 2010, 10:59 uur, permalink
Vrij onschuldig tussendoortje, dat overal eigenlijk prima weet te vermaken. Het script is vrij vergezocht, maar desondanks een prima kapstok voor een reeks typetjes om hun ding te doen. Perry en zijn altijd vermakelijke cynische toon, onze beste Ash als Texaanse womanizer, Vincent Pastore in zijn standaard rol en een hoop bijrollen en cameo's van onder andere Jerry Stiller, Marshall Bell en Mike Judge. Wat dat betreft is Serving Sara geen straf om naar te kijken. Verder is de film kleurrijk, vlot en hier en daar best geestig. Toegegeven, veel grappen zie je mijlenver aankomen en bijzonder kun je de film nergens noemen. Maar daar krijg je anderhalf uur vrij aardig amusement voor terug. Ook leuk.

3 sterren.

avatar van 606
geplaatst op 26 maart 2011, 19:34 uur, permalink
Vrij leuke film niet bijzonder maar, soms best wel grappig.
Toch best goed geacteerd.
Verhaal was ook goed te doen.