MENU

The Pink Angels (1971)

2,62

geregisseerd door Larry G. Brown
met John Alderman, Tom Basham en Bob Bihiller

Een groep travestieten springt op hun Harleys en ze gaan op weg naar Los Angeles om daar een feest bij te wonen. Onderweg krijgen ze te maken met allerlei obstakels, zoals strippers en politie agenten.

avatar van Nephilim
geplaatst op 1 april 2010, 3:03 uur, permalink
grappig grindhouse filmpje.

Soort van Easy Rider meets gay exploitation.

Technisch misschien een rotzooitje maar hij is zonder meer grappig en vermakelijk.
en het einde.. lol... dat is gewoon weg geniaal fout.

*turns to look into the camera with an American flag in the background* "Faggots!"

avatar van bladonis
geplaatst op 1 juni 2010, 19:48 uur, permalink
Grappige roze bikerfilm! John Alderman is cool als leider van dit 'pack' dolle honden, eeehrm ok ku(i)t(t)enlikkertjes dan! Ja het zijn bikers, ja ze hebben ze 'brothercode'. MAAR ik wist niet dat dat ook automatisch broederLIEFDE inhield.
Gay bikers kick ASS, met hun beeldige pumps. Het kunnen trouwens ook travestieten zijn -zker travestieten!- maar volgens mij straalt het gay toch ook wel binnen.

Er zitten een paar gedenkwaardige scenes in, vooral als ze aan de kant van de weg worden gezet door een paar nogal redneck cops! Ze weten niet wat ze met deze vreemde vogels aanmoeten, hilarisch!!
Het is verder allemaal redelijk binnen de perken gebleven, voor grindhouse begrippen. Het had voor mij wel heel wat ranziger gekund, n gemoeten! Het is wel amateuruurtje geslagen met de acteerprestaties, maar dat is niet erg. Dit is lekkere cheesy grindhouse, dus dat mag, n dat met zelfs!!

Half puntje d'rbij voor de soundtrack. Lekkere vette 60s muziek, heerlijk om bij weg te dromen! Je wilt direct je hog uit het vet halen, d'r op je (motor)fiets vastbinden (safety first!), en z de weg opspuiten! Wind door je wilde haren!! If I leave here tomorrow.. Would you still remember meeeeheheeeee. Cause I must be travelling on now, there's too many place I gotta seeeheheee. If I stahay here with you girl, thing just woudn't be the sahahame. Cause I'm as free as a bird noooow, and this bird you cannot chahaaaange. Yeah the bird you cannot chahahahahahahange! (nummer staat er trouwens niet op, maar hij schiet me nou net ff te binnen..)

Als je van rare bikerfilms houdt is dit cht je ding! Krakende editing, maar het verhaal is sympathiek. Let wel, het is een zr simpel verhaal, maar erg grappig. n vooruitstrevend voor zijn tijd! Een stel gay/travestiete bikers is op weg naar een Miss(ter) verkiezing, kom p nou!! _O^
Voor een bikerflick vond ik er trouwens wel wat weinig tieten in zitten. Kom op nou, een bikerfilm zonder biker chicks!!! Gelukkig zitten er wel een paar gratis boobalicious babes in. En dat is voor een gay biker film alln maar een pluspunt!!

Voor proud gay bikers n de gratis boobies 3,5 in leer gehulde sterren!