MENU

Billie Turf contra Kwel (1982)

3,11

Nederland
Familie

geregisseerd door Henk van der Linden
met Raymond van Haaf, Jan Kruyk en Frans Keulen

Internaat Denheuvel. Billie Turf, het dikste studentje ter wereld, ligt altijd in de clinch met meester Kwel. Deze keer studeert Turf hypnose, geeft hij zich uit voor barones en komen er dieven die het op het schoolgeld voorzien hebben.

robertus65
geplaatst op 4 augustus 2007, 11:53 uur, permalink
Leuke onderhoudende film met Billie Turf met vele grappen en grollen en als afsluiting een achtervolging.

geplaatst op 22 juli 2008, 14:27 uur, permalink
Chantalle schreef:
Ik Heb Alledrie De DVD's
Als Er Iemand Is Die Ze Ook Wil Hoor Ik Het Wel..

hee! ik zou graag de film billie turf contra kwel hebben..weet je toevallig waar of hoe ik eraan kan komen laat het dan hier even weten...

geplaatst op 22 juli 2008, 14:28 uur, permalink
ik zoek de film billie turf contra kwel...weet iemand hoe ik hieraan kan komen of waar ik deze kan kopen..laat het hier eve weten! groetjes

avatar van Kiros
geplaatst op 22 juli 2008, 14:46 uur, permalink
Misschien moet je `t over een minuut weer vragen.

geplaatst op 1 augustus 2008, 9:26 uur, permalink
heb alle 3 op dvd

avatar van Zinema
Zinema (crew)
geplaatst op 11 augustus 2008, 13:32 uur, permalink
Gemiddelde en bij vlagen amateuristische kinderfilm die inmiddels verschrikkelijk gedateerd aandoet. Was toen ook geen goede film, slechts geslaagd om de bioscoop te vullen omtrent het succes van de, veel leukere, stripboeken.

geplaatst op 8 september 2008, 13:43 uur, permalink
Ik bied de 3 films op VHS aan op Ebay voor 2EUR.

geplaatst op 29 november 2008, 2:58 uur, permalink
Ik ben hard op zoek naar een dvd/video/download van deze film. Als iemand me hierbij kan helpen dan hoor ik het graag!!

kappeuter (moderator)
geplaatst op 3 april 2010, 14:29 uur, permalink
Downloadlink verwijderd.

avatar van Lefgozer
geplaatst op 9 juni 2010, 23:19 uur, permalink
Blijft één grote lachsalvo deze film. Goed acteerwerk van Raymond van Haaf en uiteraard Jan Kruyk.

avatar van Bardt1980
geplaatst op 28 juni 2010, 21:56 uur, permalink
Haha omdat mijn achterneef de rol van Billy Turf speelt kan ik hier natuurlijk niet objectief op stemmen...Dus dat doe ik ook niet

avatar van hero88
geplaatst op 23 september 2010, 1:49 uur, permalink
gouwe ouwe tog heel vaak gezien met de fam echt heel vaak ben benieuwd als ik hem nou zou kijke wat ik er van zou vinden topper!

avatar van hero88
geplaatst op 23 september 2010, 1:49 uur, permalink
neelke3 schreef:

ik heb hem op video?

avatar van knusse stoel
geplaatst op 6 maart 2013, 12:48 uur, permalink
Had nooit verwacht dat ik de strip vertolkt naar de film zo zou waarderen. :Y
Vind het ook vreemd dat dit niet bekender is, want ik heb met deze Turf pas 3 weken geleden kennis gemaakt en zoals ik al zei; het valt mij niet tegen.

Wel even wennen, de humor is droog en flauw maar toch aanstekelijk! _O^