MENU

Ghost Rider (2007)

2,67

Verenigde Staten / AustraliŽ
Actie / Fantasy
114 minuten / 123 minuten (extended cut)

geregisseerd door Mark Steven Johnson
met Nicolas Cage, Eva Mendes en Sam Elliott

Om zijn stervende vader te redden, verkoopt motorstuntman Johnny Blaze zijn ziel aan Mephistopheles. Maar de duivel misleidt hem en zijn vader sterft alsnog. Gedesillusioneerd verlaat Johnny de stad en laat zijn hele leven, waaronder zijn vriendin Roxanne, achter zich. Jaren later is Johnny een beroemde motorstuntman waarbij hij zijn leven willens en wetens in de waagschaal legt voor zijn stunts. Dan komt hij zijn voormalige vriendin weer tegen, maar ook Mephistopheles. Mephistopheles belooft Johnny hem los te laten van zijn contract als hij de "Ghost Rider" wordt en een bepaalde opdracht volbrengt.

488 BERICHTEN42 MENINGEN

geplaatst op 28 januari 2014, 22:41 uur, permalink
Een paar jaar geleden kreeg ik geen genoeg van deze film speelde hem steeds weer af. Het is een leuke film om te kijken maar het moet wel jou genre zijn en als je van en als je van superhelden films houdt zal hij je wel bevallen.

De Ghost Rider is trouwens een Marvel superheld, denk dat het wel handig is om te weten als je de film gaat kijken of hebt gezien.

avatar van VforVictor
geplaatst op 18 juni 2014, 23:35 uur, permalink
Vond em niet zo slecht als vele beweren, het was gewoon op en top vermaak
en Eva Mendes natuurlijk, die tieten rolde er bijna uit gheghe

geplaatst op 21 juli 2014, 3:01 uur, permalink
top film. deel 2 daarentegen is alles behalve goed

avatar van Kondoro0614
geplaatst op 15 september 2014, 19:06 uur, permalink

geplaatst op 7 november 2014, 14:02 uur, permalink
Tarkus schreef:
Mooie film, goed geacteerd, prachtige stunts en special effects.
Alleen, ik vind dat Nicolas Cage niet goed is in zulke rollen, daar had men een andere acteur voor kunnen kiezen.
Peter Fonda daarentegen was wel goed in zijn rol, en het was leuk hem nog eens aan het werk te zien.
Ook Eva Mendes is goed ik haar rol en altijd leuk om zien.
Maar het verhaal had beter uitgewerkt kunnen worden, in het begin van de film was het allemaal een beetje verwarrend, naar het einde toe wat beter.
Toch heb ik best genoten van deze prent, al was het maar om de soms verbluffende special effects.

Ik blijf bij mijn eerdere mening, mooie film die het vooral moet hebben van de speciale effecten.
Nicolas Cage heeft al betere dingen laten zien (slechter ook trouwens) dan in deze film.
Maar het is leuk.

avatar van Rico120
geplaatst op 12 april 2015, 10:00 uur, permalink
qwa verhaal en effecten is deze film beter dan deel twee

avatar van NYSe
geplaatst op 12 april 2015, 10:35 uur, permalink
Anderhalve ster, puur voor het komisch genie dat blijkbaar Ryan Johnson heet en twee minuten als ober in de film schittert.

avatar van Kondoro0614
geplaatst op 14 april 2015, 20:32 uur, permalinkbevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Ghost Rider

Geen goeie film. Ik heb me echt mateloos geÔrriteerd aan het visueel beeld van deze film. Ghost rider vond ik lelijk en ga zo maar door. Verhaal was iets aan de slappe kant. Kon er geen leuk gezicht aan vast knopen. Het concept vond ik wel geinig en dat sprak me wel aan. Een super motor fan die graag met zijn pa stunts doet. Wanneer de 'duivel' bij hem komt en zegt dat hij zijn pa kan genezen aan kanker. Toen die dat deed ging z'n pa toch dood. Hij was weg gegaan, beetje drama enzo. En toen was hij als nog stunter op een motor. Tot dat hij een skull-face kreeg die in vuur en vlam stond. Nicolas Cage is dus echt niet geschikt voor deze rol. Naar mijn mening. Vond hem er namelijk helemaal niet bij passen, dat is jammer. Had dus beter gekund! Film vermaakt je wel maar echt even een film voor tussen door!